68 Scenes of Scared Peoples,haha!

teringat dulu2,salu dpt video yg pelik2..alih-alih tgh syok tengok,sure keluar gmbr hantu yg menyeramkan..Uuuuu,scary dol!!ms ni rase bengang giler dengan orng yg send video tu..since that experience,sgtla berhati-hati bile dpt video yg pelik2..mari layan video di bwh,ini la antara mangsa2 kejadian..kesianla,yg rase kelaka tu bile tgk parents sanggup kenekan anak dieorng sendiri..cian budak kecik da la xtau pape,hehe~jom layan...



4 comments:

owner June 8, 2010 at 9:53 PM  

gle ah..kalu mcm nie bleh saket jantung jawabnya..cbe kalu tetiba org yg tgk tu ada saket jantung..pas2 tetiba meninggal dunia..sesia je..

~Yun~ June 8, 2010 at 10:05 PM  

haha!2la,kalau mati sia2 je g tgk bende merapu..

Drama Mama June 9, 2010 at 11:28 AM  

hahaha...kelakar jugak yang sampai lari keluar bilik. ekekekkee..tapi yang budak2 kecik tu kesian sangat kan. sampai nangis2. tsk tsk tsk

http:twinkywinkystars.blogspot.com

~Yun~ June 9, 2010 at 1:44 PM  

cian kan budak2 tu,tergamak gak dieorng yg besa2 ni kene kan..muke mmg sgt sincere dlm ketakutan,hehehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Mommies ♥

Blog contents © ♥The Journey Begin♥ 2010. Blogger Theme by NymFont.