Weeeee..Shahir Juara AF8!

weeee..wooooott...wiiiiittt...sgt teruja bile tgk Shahir AF8!ni gara2 miza n aliah yg sgt fanatik,maka diri ini tetibe sgt teruje nk tgk..boleh tahan gak mamat ni,suara jantan,pndai ngaji,tp xsame ye ngn mawi,Oh tidak..PLez~Bile dengar byk kali suara shahir ni (sambil menutup mate,hehe) mcm ala2 penyanyi pujaan rmai..Jay Jay..Uuuuu.I Likee!!

Mari Layan Konsert Final AF8 Shahir.. =))ms ni mesti si miza sdng terlonjak2 keriangan..haha!





saat2 yg plng mendebarkan..dub dap dub dap..



p/s:wpun xdpt layan AF8 semlm,dpt tgk you tube pn jadila kan..layannnn~


6 comments:

Atiqah Adnan May 23, 2010 at 12:37 PM  

yeah!!!
love syahir tooo..
hii~ hope dia success selalu!!!
^__^

~YuN~ May 23, 2010 at 1:39 PM  

bes kan lagu die..hopefully he'll b success wif his career,jgn hangat2 tahi ayam la,tp klu tgk fans die..pnyela rmai..hehe!

nice knowing u atiqah.. =))

Meey@ May 23, 2010 at 2:10 PM  

over ko nyah dari aku neh..
haha.aku pun tepek jugak video SHAHIR ku.jom jengah jgk.ekh sama jek kot ngan ko.

menjerit nyah aku bila dengar dia menang.aku dengar kat era jek.siankan..=(

~YuN~ May 23, 2010 at 2:57 PM  

2la,terlebih sudey aku ni..tp bes la..aku lagila kesian,xdgr pn kat era,pagi2 bgn tgk kat you tube je..samela nasib kte hasnah..haha~

mari2,kte layann~

ElyaElmo May 25, 2010 at 11:03 PM  

sukee shahirr gak yeee:D
ramainyeee fans shahir ghupanyaaaa
salam kenal

~YuN~ May 26, 2010 at 8:49 AM  

suke2..hehe~

2la,rasenye rmai fans die,makcik2,nenek2,ibu2,kakak2,adik2 sme ske kan??hehe~

same goes here..salam perkenalan.. =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Mommies ♥

Blog contents © ♥The Journey Begin♥ 2010. Blogger Theme by NymFont.